söndag 4 december 2011

MAT

Idag tyckte jag det var dags för de små att smaka på lite riktig mat. Har inte känt någon större brådska då Lowa har så mycket mat och valparna ökar bra.

Här ligger man och sover i godan ro


Så kommer matte med något på ett stort fat
 hmmm meningen att vi ska smaka eller?

ok då får väl prova då


Men hallå det är ju jättegott!!
Ola Salo var rädd att han inte skulle få tillräckligt så han la sig över maten så de andra inte kunde ta


LillTeo var den som tog längst tid på sig innan han vågade testa

Men när han väl fattat då ville han inte lämna fatet












 Nån får ju slicka fatet rent

Lowa hade fått sin mat under tiden och kom sen in och slickade alla rena och fina.
Efter att jag varit på långpromenad med övriga gänget såg det ut så här när jag kom hem.
Tre rymmare ur lådan. Imorgon då höjer vi kanten.
jag har såpass stor låda att de får vara där ett litet tag till



4 kommentarer:

  1. Vad underbara dom är! Så söta och fina allihopa!! Vi säger det igen trots att vi nämnt det så många gånger innan :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var tydligen rena rama gourmetmaten! : )

    SvaraRadera
  3. Haha, vilka paddor! Sötnosar allihopa!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Inget fel på matlusten där inte!:D
    (Och hur Kalle kan vara otingad begriper jag bara inte...)

    SvaraRadera