söndag 11 december 2011

Dygn 31 - 4 veckors bilder

Idag fick husse den stora äran att hjälpa till med 4 veckors korten. Han har inte riktig koll på hur de ska vara som synes.


Efter en stund fick jag ge tydliga instruktioner;) om hur det ska gå till. Det blev väl inga riktiga höjdarkort men där får jag nog skylla på fotografen dvs mig själv och ståkort gav jag mig inte ens in på med husse som handler.

LillTeo kullen softare.



En stor stjärna har fösvunnit från kullen och en ny tillkommit.Jag kommer att sakna att ge Ola Salo en kvällspuss är väl enda gången i livet jag kan säga att jag gör det;) men istället får den något mindre kända stjärnan Elvis få en kvällspuss av mig. Med andra ord Ola Salos nya namn när Elvis. Jag gillar starkt tanken bakom namnet. Han är ju född 111111 resten kan ni räkna ut.




Kalle letar fortfarande familj.
Men vi har absolut ingen brådska
Kullens kelgris sitter och piper tills han får komma upp och mysa antingen hos mig eller Lowa. Häromkvällen fick han komma upp och mysahos mig innan jag somnade och han tackade mig genom att bajsa på täcket=)

Lilla Ellas namn  kan man ju faktiskt också knyta an till födelsedatumet.
Lilla bus fröet i kullen


2 kommentarer:

  1. Titta så söt hon är lilla Ella!! Ja, dom är ju söta allihopa:) /Monika m.familj

    SvaraRadera
  2. åhhhh så goa de är allihopa och på lördag kommer jag och gosar valp...LÄNGTAR!!!!!

    SvaraRadera