fredag 16 december 2011

5 veckor

Ni kan väl aldrig tro det det är sant att de faktiskt kommer på rätt dag!!!Men passade på igår när jag hade lite bra hjälp. Ser ni att det är Johannes 10 år som redan ställer så fint?





Superstar
"Othello"



All I Want Is You
"Elvis"




Calleth You Cometh I
"Kalle"




Clamour For Glamour
"Ella"



Imorgon kommer det att bli ännu en superrolig dag. Då kommer Sandra som har Tindras dotter Freija på besök för lite(mycket) valpmys. Det ska bli så kul!
Som ni ser full rulle hos oss just nu men det gillas skarpt

6 kommentarer:

  1. Lääääängtar....grabben i huset hänger med på cockermyyyyyyyyyys !!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också mysa med valpar! :-) Så fina de är allihopa!!

    SvaraRadera
  3. Ta det lugnt med myset bara Sandra för snart ska vår matte dit och mysa också....det måste finnas mys kvar dååååå!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  4. Vilken duktig Handler! Själv tyckte jag det var jättesvårt att ställa dem =)
    Tack för att jag fick komma, Oliver blev jättefin i sitt halsband! Pussa de goa vovvarna från mej!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Nu måste jag nog sluta titta här....!
    Och jag är inte det MINSTA avundsjuk på Sandra o Patricia... Inte alls!!!
    De är jätteläckra hela gänget. Och så kul att se nu när de är lite mer medvetna o t.o.m. kan se lite småputtriga ut:" VAD ska detta vara bra för???"
    PUSS till alla magar o nosar!

    SvaraRadera