torsdag 1 december 2011

21 dygn

 Två valpar finns kvar  till salu. Det är Kalle och Lillbabs. Bägge har varit tingade men i ett fall kändes det inte hundra procentigt och då avstår jag hellre.Men lite synd när bitarna inte faller på plats men ibland sker det saker man inte rår över.
Jag och andra sidan njuter något otroligt över de små och längtar till nästa helg då Ola Salo och LillTeo ska få träffa sina nya familjer. Längtar efter att få visa upp dem och vet att längtan är stor över att deras nya familjer ska få träffa dem.




Fortfarande är de så otroligt lugna och nöjda med tillvaron. Är det lugnet före stormen kanske innan allt bus sätter in?

ikväll har det blivit lite skönhetsvård i form av klippta klor vilket de alla sov igenom.


inatt hörde jag att någon av valparna ärvt Lowas kuttrande. Hon låter som en duva ibland och har gjort sen hon var valp. Jag kan inte säga vem då jag denna veckan börjat sova med lampan släckt


Dörren in till valprummet står mer och mer öppen. Ännu släpper hon inte in någon men det finns de som passar på när Lowa är ute. Men det är helt ok att de står i dörrhålet och kikar in men sen kan de stanna där. Det år ske helt på  Lowas villkor. Är Lowa trygg så är valparna trygga. Tids nog kommer hon att bli dödstrött på dem och vara så glad att kunna lämna över ansvaret ibland.



2 kommentarer: