torsdag 15 december 2011

Dygn 35

Igår fick jag ett mail från LillTeos familj att de hade kommit överens om ett namn och hans nya fina namn är Othello. Det tyckte jag var fint. Alla valparna har fått så fina namn av sina nya familjer.
Idag fick jag och valparna roligt besök av Johannes 10 år som kom hit för att vänta på mamma Gunilla som blivit försenad. Härligt besök tyckte både jag och valparna.
Hela gänget fick komma ut på stora golvet i det som är gamla köket och håller på att renoveras vilket syns på en del bilder.
Denna aktiveringsbaby filt gillar dem vissa ställen prasslar det där de biter mm.



Ella brås på mormor Tindra som var en stor tåbitare i sina yngre dagar. Det är Ella och Kalle som är tåbitaren i kullen.

Stora vattenskålen måste man ju testa
Kalle har hittat kossan
Jag är väl en apporterande hund

Äsch strunt i den där är ju kameran
Othello i Johannes famn. Othello och Kalle är de stora mysproppparna inte så mycket fart utan älskar att ligga stilla och mysa
Trött är man ju när man kommer från skolan klart man vill ha sällskap på soffan
Hm svårt val vem är sötast?

bilder från valphagen. Valparna har precis ätit därav den stora skålen mitt i alltihopa

Elvis vill alltid mysa med Lowa efteråt och bli tvättad av henne.

Så här ser det ut lite på avstånd. Lowa ligger lika gärna under pallen som på den.
En solklar favorit även idag. Mjukisstolen var ett klipp. De leker i den sover i den ,busar i den gissa vad den kostade? 25 kr.
Imorgon kommer Malin ner från Göteborg och hälsar på mig och valparna det ser jag så mycket fram emot!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar