onsdag 7 december 2011

Dygn 27 en himla massa bilder

Tycker denna lilla snutt är så gullig



Så här mysigt har vi det i mattes säng när vi ska äta.



Tänkte visa lite kort på hur vi myser vid matdags men Lowa nappade inte på idén utan bort med kameran


Måste du?

Ok då gör som du vill så gör jag som jag vill,


Visst ser det härligt ut. Nu njuter Lowa igen

Syns eller hur?
  
Puss på dig Kalle

Dagens bästisar Ola Salo och LillTeo

De busade ihop och ville sova tillsammans



 Kalle blev riktigt avis. När de somnat sött pep och gnällde han var inte alls nöjd med tillvaron.

Mamma jag får inte vara med!!!!!

Slutade med att Kalle fick mysa med Lowa istället och då somnade han som en stock



Hoppas ni ser hur de båda njuter av närheten.

Och inte att förglömma jag får ju mig en liten eftermiddags paus för inte vågar jag lämna Kalle på sängen och gissa om jag njuter. Ha valpar är underbart!!


Avslutar med en söting bild på Lillbabs



6 kommentarer:

  1. Det ser verkligen supermysigt ut! Önskar så jag kommer få vara med om detta någon gång...
    Kram till mästar-uppfödaren!

    SvaraRadera
  2. HELT ärligt vad stora dom är! Och underbart fina! Kram

    SvaraRadera
  3. åh vad stora de ser ut helt plötsligt :) längtar tills jag skall få komma och snoza valp :)

    SvaraRadera
  4. Undrar om det inte var Kalle som drog "vinstlotten"? Mamma och matte alldeles för sig själv;D
    Är inget avundsjuk ALLS på ditt valpgosande...

    SvaraRadera
  5. Åh,vad dom växer! Ser hur mysigt som helst ut =) Jag hoppas verkligen att vädret är körbart, så jag kan köra ner till er, ska bli så kul!

    Kram från Malin & Cockerbloggen

    SvaraRadera