fredag 30 december 2011

7 veckor

Kan för mitt livinte fatta att mina små älsklingar börjar flytta om en vecka.
Imorgon hoppas jag få till individuella bilder men ett gruppfoto som
Pappa Teos matte tagit visar vi idag.
De är så underbara hela högen var och en med sin alldeles speciella charm .En stor likhet har dem alla gillar att ligga i knät och bli kelad på magen.jag har absolut ingen favorit för de är så underbara allihop.
Ni ska tror att jag tar chansen nu så länger jag har dem kvar och myser. I eftermiddag var Uffe och jag tvungen att åka bort ett par timmar gissa vem som fick vara världens bästa valpvakt? Moster Gunilla och "syster" Anette. Jag räknade in dem noga när jag kom hem=) tack för hjälpen!

Eftersom jag inte hunnit ta ut dem innan vi åkte blev det en kvällstur i mörkret i stället.

De undrade vad sjutton jag nu hittat på

Jag hade lyft ut dem men givetvis var de ju tvungna att testa att gå upp och ja inte riktigt alla vågade gå ner igen.


Men kom igen då Elvis det är lätt som en plätt!

Thea och Lowa gör allt för att få med dem på bus

Här kommer vi!!!

Sen fortsatte buset inne.
En skohylla mycket intressant.

Elton den lilla godingen


Visste väl att skohyllan innehöll roliga saker. Mattes skor är mycket goda det har Thea berättat.

Husses är rätt ok de också


 Men här kommer en delikatess :Husses jobbbarskor MUMS

1 kommentar:

  1. Tiden går alldeles för fort! Det har varit så roligt att få följa valpbloggen. Nu väntar jag redan på nästa kull.
    Gott nytt år bästaste uppfödaren!

    SvaraRadera