söndag 18 december 2011

dygn 38 konsten att ta ett bra julkort

Igår låg planen på att ta fina julkort. Brasan var fixad dock ingen äkta ,granen var framme inte heller den var äkta och en fin julgrupp alldeles äkta några blommor fattigare dock efter fotograferingen. Tre vuxna personer två som sätter upp valparna fint och en som är redo med kameran. Kan det bli lättare än så???

Ett två tre nu släpper vi

Elvis redan på väg och Gunilla har inte hunnit släppa än

ok nytt försök


Ahh skulle vi brottas lite alltid kul

Näha Ella sprang sin kos men visst ligger jag fint här på fällen tycker Kalle
Husse ger sig inte nya tag







 
Men jag vänder den vackra sidan till det blir väl bra?

Äsch tråkigt det här Gunillas knä är mycket roligare häng på

Förutom Othello då som snällt satt kvar medans de andra sprang rundor.


Ett syskonkort då Ella låg stilla i två sekunder innan hon tog ett skutt iväg
Strunt i de andra ta på mig! Jag har gärna luvan på mig.

Luva? det vill jag också prova !!! kanske inte ska sitta så här?

Titta så söt jag blev!


 
De andra kan ju sitta där med dumluvorna för jag har ju faktiskt en alldeles extra fantastiskt gosig mage så det så



                            Husse nu är jag riktigt trött på dig. Kalle gör allt för att tala om det
Vilken tur att vi fick valpmys besök så vi slapp från eländet.
Det var moster Freijas familj som kom hit för att mysa och busa.


Det var super duper roligt och vi hörde minsann att moster hade en hel massa bus att lära ut det gillas.
Vissa av oss var ju faktiskt otroligt trötta och orkade inget bus.Det tar att vara vacker.
Men vi gillar faktiskt att mysa också
Ehlins knä det var ett alldeles extra skönt knä ska ni veta.
Sen var det ju faktiskt lite fusk för när vi inte orkade hålla ögonen öppna längre då passade de på att ta kort. Men det är ju ingen sport.Tack Sandra för hjälpen!

Vad händer annars då? Jo inatt har vi faktiskt fått sova i stora valphagen hela natten. Matte började sakna husse i sovrummet eller var det resten av hundgänget för hon sa i morse att det varit så mysigt med sängen full av hundar igen och hon hade sovit så gott. Vi valpisar gillade sova stora hagen och sov ända till kl 8,08 och vaknade inte ens på natten och var hungriga.
Vi ha fått en ny kompis som bor hos oss . Thea är en bustjej precis som oss och gillar oss massor.


5 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg!!
    Underbara små tomtar är de allihopa!!
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  2. Vi håller med Grabbarna Boys! Vilka underbara små tomtar de är!

    SvaraRadera
  3. De är så löjligt näpna alltså! (Jo, jag vet...Skulle ju inte...)
    Jag blev imponerad redan av julkortet som kom, nu är du min superidol!;D Jag ska inte klaga mer på mina försök...
    PUSSA till dem! (Särskilt Kalle...)

    SvaraRadera
  4. Ha,ha,ha....Tack för ett mysigt gooosbesök :) Underbara personligheter allihopa :)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder. Att ta julkort är inte lätt, på små
    härliga ungar

    SvaraRadera