torsdag 24 november 2011

Dygn 14 ..äntligen

Idag när jag kom hem från jobbet och som vanligt dök" valplådan för lite mys såg jag att vår stora entertainer och stjärna Ola Salo bestämt sig för att öppna ögonen. Inte alldeles helt öppna men ändå. Försökte så klart få med det på bild vilket inte var så lätt men visst syns det?






 Sen nu ikväll när jag var inne och pysslade med dem såg jag att även vår ljuvliga Kalle börjat öppna sina men han var för blyg för att visa det än på bild.

En som inte är blyg eller vill vara sämst är såklart Lillbabs. De är helt öppna. Den lilla goa "trollungen"



En som däremot tycker det är totalt onödigt med att öppna ögonen är LillTeo

han hittar maten så bra ändå.Brås på mamma och mormor och gillar att använda näsan



Lowa har fått sig ett välbehövligt bad idag. Men det är knappt hon klarar vara borta så "länge" från valparna. Promenader är inte att föreslå hon vill helst ligga inne hos valparna. Oftast i men ibland utanför.

Ser ni fyra huvuden här?

Stilarna varierar


min lilla söta Lillbabs


Kalle har sköna sovställningar



 Två stjärnor håller om varandra Lillbabs och Ola Salo.

5 kommentarer:

  1. Vilka goa bilder! Jag är kär... I Kalle ;) Ska bli så kul att sedom live =)
    Kramar från Cockerbloggen

    SvaraRadera
  2. Jag är också kär i Kalle!:) Klart det är supermys att sova under mammas tass.
    Och jag undrar alltid vad valpar tänker när ögonen öppnas. "Vad SJUTTON är detta???" Vilken förvandling av världen!

    SvaraRadera
  3. Längtar till vi ska få se dem på riktigt!!
    De är ljuvliga!
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  4. Å vilka härliga valpar.
    Jätte fina bilder. Passa på å njut helt tiden går så fort ser bara på Alfons nu e han 1 år tiden rusar.

    Ha det gott

    Ricco & Towe & Alfons

    SvaraRadera