måndag 21 november 2011

Dygn 11 magisk datum

Eller jag vet inte får ju variera sig lite men idag har LillBabs passerat 500 g strecket och LillTeo 1 kg strecket. Vadå dubbelt så stor=) Vi bara bekräftar det är grädde i Lowas tuttar.
Men den där grädden var på gång att stocka sig sent igår kväll. Kände att det varmt ,fullt och började bli lite hårt. Tänkte att vem kan vara bättre än LillTeo att tömma det men icke sa nicke ska jag behöva jobba för att få ut det tror jag han tänkte och tog mjuka tutten bredvid, så det var bara för mig att mjölka ur det. Idag har det varit bra igen men man ser vad bra att man är uppmärksam och känner igenom juvren flera gånger om dagen. Det går ju snabbt. Tog en temp också men den var nere på 38.Igår tvingade jag med Lowa på en promenad runt kvarteret att jag har armen kvar är ett under trodde hon skulle dra den av mig.Igår fick ju LillTeo nästan all bilduppmärksamhet så för rättvisans skulle får han bara vara med på ilm idag.

Mina två roan färgade godingar

Sen är jag ju svag för svarta men de är så svåra att få fram på bild.
Gillar Olas huvud massor.

 Men och andra sidan är det svårt att han någon favorit,


3 kommentarer:

  1. Jag är extra svag för roan, så jag har redan en favorit eller två!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad dom växer! Säger bara Kalle..... Fast så klart dom är fina allihop!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Och jag som har hämtat amrisar som vägt sisådär 2.5 vid åtta veckor!!!:D

    SvaraRadera