onsdag 23 november 2011

dygn 13 party

Inga mat utan tvätt. Sen kan se lite när Kalle är uppe och balanserar på vingliga ben. Jättedålig film kvalitè men man kan inte få allt=)


Japp det har de haft igen när jag var på jobbet. Bajsparty alltså det går ut på att en bajjar och de andra rullar sig i det.
Lowa och jag hjälptes åt att tvätta de små.


ok då ät nu så får matte göra resten


Lillbabs är minst men ska ha de svåraste tuttarna som är underst. Killarna är inga gentlemän utan de lägger sig ovanpå och alla är nöjda och glada
Ibland undrar jag hur och var hon får luft ifrån

tvätta tjocka magen

 och ryggen. Som ni ser är valparna redan vana att bli hanterade och tar det helt lugnt.

När vi ändå höll på så tog vi klorna också. Inga protester hos någon valp. De är så lugna och trygga.
Men nu längtar jag allt efter att de ska öppna ögonen. Lillbabs tror jag blir först.

2 kommentarer:

  1. Undrar om den där lille sötisen skulle tro dig om du berättade att han mycket snart kommer att rusa runt o driva alla till smått vansinne?:D
    Lowa måtte ha nå'n "luftventil" därunder tror jag.

    SvaraRadera