söndag 20 november 2011

Dygn 10 magspecial

Tänkte starta med att visa en bild på vyn från min huvudkudde. Nu blev ni allt avis !



Vi börjar med Kalles fina runda goa mage

 En liten stilstudie på LillTeo kommer här.Absolut lugnast i kullen kan ju iof bero på att han är tjockast och inte orkar röra sig =) Lowa producerar definitivt grädde.



  
Hej LillTeo heter jag!

 LillBabs är inte stor men en rund go mage har hon. Tror hon kommer att bli riktigt mörk i sitt vita då hon blir svartare och svartare för varje dag.
Alltså Ola Salo heter jag och jag tänker inte visa min mage på beställning.Jag gömmer mig istället.


Fler som hittade till samma ställe.

5 kommentarer:

  1. Underbara magar....lillTeo verkar ju vara en riktigt skön grabb som tar livet med ro!!
    Där kanske han brås på sin far!!
    Vov o kram!!

    SvaraRadera
  2. Visst är vi avis!!! Kan du inte skicka lite valpmys till oss :-)
    Vilka goa magar de har allihop!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Gosmagar!! Har hon grädde i tuttarna ;-)?
    Kram

    SvaraRadera
  4. De är ju för goa'!
    Och vilken liten bulle han är lillTeo:)
    PUSSA till de där mysiga magarna!

    SvaraRadera