fredag 18 november 2011

1 vecka/8dygn

Är det redan en vecka sedan godingarna kom. Måtte inte alla veckor gå lika snabbt fast jag tror inte alla håller med mig. Lillbabs ökar lite för varje dag och LillTeo gör inte skäl för sitt namn för han är tjock som en pepparkaksrulle. Skulle folk se vad som finns i min hade de nog undrat men jag kan ju avslöja för er. Jag sover ju kloss till valparna och givetvis måste jag ju då ha en kamera redo alltså ligger den där. Sen har jag ju min lilla anteckningsbok där jag skriver ner vikt.temp och lite egna reflektioner. Något jag gör med alla valpkullar ni kan inte ana vad bra det är att kunna gå tillbaka och lästa. Sen mobilen så klart,fjärrkontrollen till tv och dvd en bok är ju inte heller fel. Mannen undrar hur jag får plats=)
Tror ni jag fick Lowa med ut på promenad igår? inte en chans och jag tvingade inte med henne heller. Det kommer tids nog. Nu kommer bilder och en önskan om trevlig helg
Imorgon kommer "moster" och då ska vi ta veckor kort.





vad kan man mer skriva utan såååå fina!


LillTeo som inte är så liten.

Lillbabs är däremot inte så stor på jorden men i orden.



Mammamys

4 kommentarer:

  1. Sista bilden är ju helt underbar...

    SvaraRadera
  2. Vi vill också komma snart och hälsa på bebisarna!!!
    De är ju bara för goa allihopa!!
    Vov från grabbarna boys!!

    SvaraRadera
  3. Är väldigt avis på 'moster'.
    Ha en skön helg i valplådan! ; )

    SvaraRadera