måndag 31 oktober 2011

7 veckor dag 51 eller 53

Bröstkorg 66 cm
Midja 63 cm
 Vikt 15 kg + 1,6 kg denna veckan!!!
Hon är stor alltså.Tindra har aldrig vägt så här mycket Den långa pälsen ni ser är den som brukar vara under magen. Imorgon blir det bad och rakning. Jag tempar henne nu varje dag och hon är en lågtempare runt 38. Fortfarande är mat det bästa som finns och den extra filen vid middagstid är en höjdare. Hennes favorit plats är antingen i fåtöljen eller under vår säng där det ligger ett duntäcke. Det sista har blivit fixat på valplådan idag. Ny matta inköpt till den och handukarna tvättade och färgen på dem är.....limegröna. Nu ikväll ska jag sprita lådan och bädda den imorgon sätts den på plats i sovrummet. Det blev Uffe och övriga hundar som flyttar på sig.Morgonrundan hänger hon fortfarande med på. Jag har fått för mig att det sker till helgen men efter samtal med min hundguru=) så fick jag reda på att det blir den 10.
Vi får väl se.

Var är midjan!!!!!!!!!!!

1 kommentar: