torsdag 20 oktober 2011

39 eller 42

Faktiskt är det ju så att Lowa kan vara på dygn 42 också om man räknar från första parningstillfället och nästan så jag tror det. Magen har ökat rejält på bara ett par dagar
Jag får börja dra ner på hennes promenader då jag märker att hon blir trött. Orkar inte gå speciellt fort utan lullar fram i makligt takt.
Imorse kräktes hon och det är något Lowa inte gjort tidigare. Hon vill så gärna ligga i nya fotöljen som ska vara hundfri men inte sjutton kan jag neka en blivande mamma vad hon vill;) Nu i helgen ska jag be Uffe ta in valplådan. Jag har ännu inte bestämt om Lowa och jag ska bo där uppe eller om Uffe och övriga hundar få flytta på sig och jag tar sovrummet här nere.




3 kommentarer:

  1. klart Lowis skall ligga i fåtöljen hälsar Freija ochj Z:a...hundfri...vad är det för trams??? ;)

    SvaraRadera
  2. Vi håller helt klart medföregående talare.....så klart Lowa ska få sova i nya fotöljen!!
    Varför köpte ni den annars undrar så klart vi GRABBARNA BOYS!!

    SvaraRadera
  3. Oj, vad stor hon har blivit tjejen! Spännande!
    Kram

    SvaraRadera